Проблема: Розвиток творчих здібностей учнів у процесі вивчення математики
Мета:
♦ Ознайомлення вчителів із теоретичними основами питання (педагогічними принципами творчої активності , положеннями теорії і виховання дітей із творчими здібностями, теоретичними засадами класиків української педагогіки) ;
♦ Сприяння ефективному та різноманітному використанню вчителями методів, прийомів та форм, що допомагають розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів ;
♦ Спрямування роботи педагогічних працівників на реалізацію творчого потенціалу, пошук ефективних шляхів застосування інноваційних та інформаційно-комунікативних технологій з метою розвитку творчих здібностей учнів;
♦ Об’єднання педагогів – однодумців, які мають бажання вчитися та застосовувати нові знання на практиці.
Завдання:
1. Підвищення рівня професійної майстерності вчителів.
2. Поповнення єдиного інформаційно-освітнього простору закладу освіти публікаціями освітянських надбань.
3. Узагальнення та розповсюдження досвіду впровадження інноваційних технологій, які сприяють розвитку творчих здібностей учнів у процесі вивчення математики.
Очікувані результати:
1. Оволодіння та удосконалення вчителями навичок ефективного використання методів, прийомів та форм, що допомагають розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів .
2. Створення бази педагогічних надбань щодо роботи з обдарованими дітьми .
3. Підвищення результативності участі учнів школи в конкурсах, олімпіадах, ЗНО з математики .
Члени динамічної групи: Ігнатенко І.А., Садовенко Т.С., Богомолова Н.Б., Бобик І.В., Біденко А.П., Бовт С. В., Михайліна Н.О.
1 засідання
Тема: Педагогічні принципи творчої активності у поєднанні з принципом свідомості у навчанні .
1. Вивчення перспективного педагогічного досвіду. Теоретичні засади класиків української та світової педагогіки. Педагогіка партнерства у Новій українській школі
Робота між засіданнями:
Підбір олімпіадних завдань для участі учнів в І етапі шкільної олімпіади з математики.
Розвязування олімпіадніх задач з учнями.
Розвязування олімпіадніх задач з учнями.
2 засідання
Тема: Розвиток творчих здібностей учнів як складова підвищення якості знань учнів.
Робота між засіданнями:
3 засідання
Тема: Сучасні педагогічні підходи: від теорії до практики.
3. Методичний практикум по розв’язанню завдань ЗНО та ДПА попередніх років. ЗНО з математики 2019. Задачі з розгорнутою відповіддю.
Робота між засіданнями:
Організація дистанційного навчання учнів під час карантину.
Організація та проведення роботи щодо розвитку творчого мислення за допомогою дистанційних платформ під час карантину
Організація та проведення роботи щодо розвитку творчого мислення за допомогою дистанційних платформ під час карантину
Підготовка учнів 9-х та 11–го класу до ЗНО та ДПА. Використання сервісу Zoom для роботи з обдарованими дітьми
4 засідання
Тема: Калейдоскоп методичних ідей
Немає коментарів:
Дописати коментар