Робота динамічної групи , яка працює над проблемою: «Розвиток творчих здібностей учнів у процесі вивчення математики»


Проблема: Розвиток творчих здібностей учнів у процесі вивчення математики
Мета:
♦ Ознайомлення вчителів із теоретичними основами питання (педагогічними принципами творчої активності , положеннями теорії і виховання дітей із творчими здібностями, теоретичними засадами класиків української педагогіки) ;
♦ Сприяння ефективному та різноманітному використанню вчителями методів, прийомів та форм, що допомагають розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів ;
♦ Спрямування роботи педагогічних працівників на реалізацію творчого потенціалу, пошук ефективних шляхів застосування інноваційних та інформаційно-комунікативних технологій з метою розвитку творчих здібностей учнів;
♦ Об’єднання педагогів – однодумців, які мають бажання вчитися та застосовувати нові знання на практиці.
Завдання:
1. Підвищення рівня професійної майстерності вчителів.
2. Поповнення єдиного інформаційно-освітнього простору закладу освіти публікаціями освітянських надбань.
3. Узагальнення та розповсюдження досвіду впровадження інноваційних технологій, які сприяють розвитку творчих здібностей учнів у процесі вивчення математики.
Очікувані результати:
1. Оволодіння та удосконалення вчителями навичок ефективного використання методів, прийомів та форм, що допомагають розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів .
2. Створення бази педагогічних надбань щодо роботи з обдарованими дітьми .
3. Підвищення результативності участі учнів школи в конкурсах, олімпіадах, ЗНО з математики .
Члени динамічної групи: Ігнатенко І.А., Садовенко Т.С., Богомолова Н.Б., Бобик І.В., Біденко А.П., Бовт С. В., Михайліна Н.О.


  1 засідання
Тема: Педагогічні принципи творчої активності у поєднанні з принципом свідомості у навчанні .
Робота між засіданнями:  

 2 засідання
Тема: Розвиток творчих здібностей учнів як складова підвищення якості знань учнів.
Робота між засіданнями:  

3 засідання
Тема: Сучасні педагогічні підходи: від теорії до практики.
Робота між засіданнями:  











Немає коментарів:

Дописати коментар